HTML

Mindennapi öldökléseink

Ami épp foglalkoztat, amiről álmodok, amiről hallottam, amit elmondanék, de nincs kinek, vagy nincs miért.

Friss topikok

  • Consono: Hát, nem tudom, hogy ennek most örüljek, vagy sem ... (2010.03.26. 19:01) Furcsa szerelem

Linkblog

2010.03.26. 16:30 Consono

Furcsa szerelem

 

Lehet az ember szerelmes egy álmában látott lányba felébredés után is? Ha igen, azzal megcsalja a partnerét? Ezen törpölök reggel óta. Az álmomban fülig szerelmes voltam egy lányba (legyen a neve mondjuk Anikó), akit a való világban sohasem láttam. Már ez is furcsa, mert állítólag az álmaink szereplőit láttuk már, valamikor, valahol. Persze annyi vizuális hatás ér nap mint nap, hogy akár láthattam is egy reklámban, vagy újságcikkben, a neten valahol, csak nem bírom felidézni... Végül is nem ez a lényeg, ez csak elgondolkodtatott, szeretném újra érezni a bőre simaságát. Az ujjam még emlékszik az érintésre... Ami fura volt, hogy a feleségem is ott volt az álmomban és egyátalán nem zavarta, hogy mást ölelek. Olyan volt, mintha egyátalán nem érdekelte volna a dolog. Ez is elgondolkodtatott... DE leginkább az lepett meg, hogy olyan szerelmes voltam álmomban, mint amennyire 10-20 éve nem voltam és még meglepőbb módon meg is maradt az érzés, vagyis inkább maradt belőle mikor felébredtem. Most is fel tudom idézni...

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://consono.blog.hu/api/trackback/id/tr961870952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tunde3 2010.03.26. 17:25:03

Azt mondják az álom megvalósul:)

Consono 2010.03.26. 19:01:02

Hát, nem tudom, hogy ennek most örüljek, vagy sem ...
süti beállítások módosítása